Veel gestelde vragen

icoontjeveelvragenzonderVeel gestelde vragen

Hieronder vind u de veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact (020-6921935) met ons op of stuur een mail naar: webshop@oostslaapcomfort.nl

Bezorgen jullie ook?

Wij leveren gratis (m.u.v. showroommodellen) binnen heel Nederland, met uitzondering van de Wadden-eilanden. U kunt er echter ook voor kiezen om de bestelling af te halen in onze winkel OOST Slaapcomfort (Zeeburgerpad 80-82, 1019 AD) in Amsterdam.

Bekijk hier meer informatie over bezorgen

Monteren jullie ook?

Ja, de bestelling wordt (indien van toepassing) gratis thuis gemonteerd. (met uitzondering van Lifetime producten. Montage kosten worden hiervoor per artikel, apart berekend)

Hebben jullie een winkel?

Ja, wij hebben een prachtige winkel van 2500 m2 op het Zeeburgerpad in Amsterdam waar u van harte welkom bent. Ook hebben wij winkels in Amstelveen, Amsterdam oud Zuid en Buitenveldert. Zie hier onze winkels.

Zijn jullie officieel Auping dealer?

Ja, wij zijn officieel Auping dealer. Evenals officieel Hastens, Eastborn, Pullman, Treca Interiors Paris (Jean Paul Gaultier) en Silvana dealer.

Hoe vindt de betaling plaats?

De aanbetaling en betaling van het restbedrag vindt beide plaats via iDEAL. De aanbetaling doet u direct wanneer u een product(en) heeft besteld in onze webshop. Voor de betaling van het restbedrag ontvangt u van ons een e-mail, zodra de bestelling bij ons klaar staat. Via deze e-mail kunt u het restbedrag eveneens veilig en eenvoudig via IDEAL betalen.

Lees hier meer informatie over betalen.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief btw?

Ja, alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW.

Wat is de garantie?

De garantie is conform de algemene voorwaarden van het CBW en conform de algemene voorwaarden van Thuiswinkel

Als u producten van het merk Auping hebt besteld is de garantie ook conform de Auping garantievoorwaarden. De door ons aangeboden garantie(s) doen niets af aan de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft. U kunt zich altijd wenden tot ons, ongeacht wat er verder nog voor garanties zijn. Een product of dienst moet voldoen aan hetgeen ervan verwacht mag worden.

Ik ben op zoek naar een product die niet in de webshop staat. Kunnen jullie deze toch leveren?

Wij proberen het assortiment continu te optimaliseren naar de wensen en behoeftes van de klant. Bent u op zoek naar een product wat niet in onze webshop staat? Neem dan contact met ons op dan kunnen wij voor u kijken of we het voor u kunnen bestellen.

Hoe worden klachten afgehandeld?

Als u een klacht heeft over onze werkwijze of de door ons geleverde producten dan staan wij uiteraard voor u klaar. Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar webshop@oostslaapcomfort.nl en wij zullen uw klacht binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden (conform Algemene Voorwaarden Thuiswinkel).

Is OOST Slaapcomfort Sinds 1935 deelnemer aan ATBS (Auping Take Back System)?

Ja, OOST Slaapcomfort Sinds 1935 is deelnemer aan ATBS. Als u bij ons een Auping matras bestelt, kunt u in het bestelproces aangeven of u een oud matras wilt inleveren.

Staat uw vraag hier niet bij?

Neem dan contact met ons op