Niet tevreden

icoontjeniettevredenzonder

Wanneer u niet tevreden bent over uw aankoop, de afhandeling in de winkel of iets op ons website, neem dan contact met ons op! Ons motto is: "als u niet meldt wat het probleem is, dan kunnen wij er niets aan doen." Wij blijven altijd in gesprek met u als klant, want het is ons beider belang dat u tevreden bent. Feedback is zeer belangrijk als het gaat om verbetering van OOST Slaapcomfort als merk. Dus of het nu om de aanschaf van een product gaat of over andere zaken, meldt het ons. Alleen dan kunnen wij er iets aan doen.

We kunnen u het snelst helpen als u contact opneemt met ons op telefoonnummer 020-6921935 of door een e-mail te sturen naar webshop@oostslaapcomfort.nl

Voor webshop bestellingen en aankopen in één van onze winkels gelden verschillende retourneer mogelijkheden.

Webshopbestelling

U heeft altijd het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te retourneren. Als u een product wilt retourneren kunt u gebruik maken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar u bent hiertoe niet verplicht. Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht inhoudelijk op uw klacht reageren.

Aankoop in de winkel

Als u iets hebt gekocht in de winkel en u wilt dit retourneren willen we u vragen om vooraf contact met ons op te nemen. Het is namelijk wettelijk niet verplicht om het gekochte retour te nemen en geld terug te betalen. In Nederland geldt: koop is koop. De betreffende verkoopadviseur zal met de directie bepalen of de reden van terugbrengen gegrond is en/of dat er een tegoedbon wordt gegeven.

Outlet

Nb. niet alle producten kunnen namelijk geretourneerd worden. Producten die zijn aangeschaft in onze outlet in Amstelveen en producten die speciaal op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden. Bijvoorbeeld producten die tot stand zijn gebracht a.h.v. stof- en/of kleurkeuze van de klant. De reden dat deze producten niet retour gestuurd mogen worden is het feit dat de producten pas gefabriceerd worden nadat de klant de stof(fen), kleur(en) en afmeting(en) heeft uitgekozen. Daarnaast kunnen hoofdkussens en dekbedden uit hygiënisch oogpunt niet retour worden genomen.

Bekijk hier de Outlet voorwaarden.

Lees hier meer informatie over retourneren.

Indien we gezamenlijk niet tot een oplossing kunnen komen, kunt u uw klacht eventueel indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Zie hiervoor de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl .

U kunt uw klacht ook voorleggen via het Europees ODR Platform