Niet tevreden

icoontjeniettevredenzonderNiet tevreden

Heeft u een klacht over onze werkwijze of over een door ons geleverde product? Dat vinden wij erg jammer en willen we graag met u oplossen. We kunnen u het snelst helpen als u contact opneemt met ons op telefoonnummer 020-6921935 of door een e-mail te sturen naar webshop@oostslaapcomfort.nl.

U heeft altijd het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te retourneren. Als u een product wilt retourneren kunt u gebruik maken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar u bent hiertoe niet verplicht. Wij zullen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht reageren.

Lees hier meer informatie over retourneren.

Indien we gezamenlijk niet tot een oplossing kunnen komen, kunt u uw klacht eventueel indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Zie hiervoor de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl .

U kunt uw klacht ook voorleggen via het Europees ODR Platform