Bezorgen

icoontjebezorgenzonderBezorgen

Wij leveren gratis (m.u.v. showroommodellen) binnen heel Nederland, met uitzondering van de Wadden-eilanden. U kunt er echter ook voor kiezen om de bestelling af te halen in onze winkel OOST Slaapcomfort (Zeeburgerpad 80-82, 1019 AD) in Amsterdam.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Brievenbus- en pakketpost
De kleine bestellingen worden door Postnl geleverd op dinsdag t/m zaterdag. Aan de hand van een track en trace code kunt u de bestelling volgen.

Grote en zwaardere artikelen
Grote bestellingen zoals bedden, boxsprings, matrassen etc. worden door onze eigen chauffeurs op afspraak bij u thuisbezorgd (binnen Nederland m.u.v. de waddeneilanden) op dinsdag t/m vrijdag. Zodra uw bestelling bij ons gereed staat zullen wij telefonisch contact met u opnemen voor het maken van een bezorgafspraak. De bezorgafspraak zal in een dagdeel worden ingepland. Complete bedden worden voornamelijk in de ochtend en middag dagdelen ingepland.

De dagdelen dat onze chauffeurs bezorgen zijn:

Dinsdag en vrijdag
Ochtend 10:00 – 14:00
Middag 14:00 – 18:00

Woensdag en donderdag
Ochtend 10:00 – 14:00
Middag 14:00 – 18:00
Avond: 18:00 – 21:00

Bent u niet aanwezig op de afgesproken datum dan zullen wij een nieuwe afspraak maken om de bestelling alsnog te leveren. Wij zijn dan wel genoodzaakt om €75,- voorrijkosten in rekening te brengen.
Let op: u bent zelf verantwoordelijk voor de bereikbaarheid van het afleveradres. Verhuislift e.d. zijn niet inbegrepen bij de prijs.

Twijfelt u of het product door de voordeur of het raam past? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 020-6921935. Dan gaan wij dit voor u uitzoeken.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja, dat kan zeker! Neem dan even telefonisch contact met ons op: 020-6921935 of stuur een e-mail naar: webshop.oostslaapcomfort.nl. Heeft u het product al besteld en wilt u het adres wijzigen? Neem dan z.s.m. contact met ons op dan kunnen wij voor u nakijken of we dit nog kunnen wijzigen.

Kan ik mijn webshopbestelling die door Postnl wordt bezorgd volgen?

Ja, dat kan. Na uw bestelling ontvangt u van ons een bevestiging met een track en trace code. Hiermee kunt u op www.tracktrace.nl uw bestelling volgen tot aan de deur.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn pakket bezorgd wordt?

Bent u de eerste keer niet thuis? Dan probeert PostNL het pakket bij de buren af te geven of komen zij de eerstvolgende werkdag bij u terug. Bent u de 2e keer ook niet thuis? Dan leveren zij de bestelling bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie en ontvangt u hier een bevestiging van in de brievenbus. Grotere en zwaardere producten worden op afspraak bij u thuisbezorgd door onze eigen chauffeurs.

Hoeveel bezorgkosten rekenen jullie?

Bestellingen vanaf €20,- worden gratis bij u thuisbezorgd. Bij bestellingen onder de €20,- worden €4,95 verzendkosten in rekening gebracht.

De bezorgkosten die wij rekenen voor de showroommodellen zijn afhankelijk van het afleveradres en worden berekend aan de hand van de postcode (het minimum bezorgtarief is € 50,-). U kan er echter ook voor kiezen om het showroommodel af te halen in onze winkel en dan betaalt u natuurlijk geen bezorgkosten!

Wat zijn de levertijden?

De levertijd is afhankelijk van het bestelde product, wanneer u meerdere producten tegelijkertijd hebt besteld dan geldt de langste levertijd. De levertijden worden genoemd bij de producten.

Heeft u een andere vraag over bezorgen?

Neem dan contact met ons op.