Bestellen

icoontjebestellenzonderBestellen

Een product bestellen in onze webshop gaat heel simpel. In een paar eenvoudige stappen kun je het product bij u thuis laten bezorgen. Zie hieronder de meest gestelde vragen over bestellen:

Hoe kan ik een webshopbestelling plaatsen?

Een product bestellen in de webshop is heel eenvoudig. U klikt op het product dat u wilt bestellen en stelt het product naar eigen wens samen door middel van het stappenplan. Alle prijzen zijn inclusief B.T.W.

U bewaart het product in de winkelwagen door op 'bestellen' te klikken. Vervolgens kunt u verder winkelen door op 'verder winkelen' te klikken om op die manier uw bestelling compleet te maken. Let erop dat als u bijvoorbeeld een bed aan het samenstellen bent dat de maat, stof- en kleurkeuze overeenkomen.

Nadat u besloten heeft tot bestelling over te gaan, gaat u naar de winkelwagen door te klikken op ‘Bestellen’ Vervolgens kunt u inloggen om te bestellen. Als u nog geen account heeft moet u zich eerst aanmelden.

Indien u een compleet bed of alleen een matras wilt bestellen raden wij u aan om eerst in onze winkel te komen proefliggen.

Bij producten vanaf 250 euro dient u een aanbetaling van 25% te voldoen. Dit kunt u eenvoudig en veilig in de webshop betalen.

U ontvangt van ons per e-mail het bevestigingsbericht van de definitieve order.

Zodra uw bestelling bij ons klaar staat nemen wij contact met u op. Voor de betaling van het restbedrag ontvangt u van ons een e-mail. Via deze e-mail kunt u het restbedrag eveneens veilig en eenvoudig via IDEAL betalen. Als u het restbedrag niet vooraf aan de levering wilt voldoen, kunt u dit aangeven wanneer wij contact met u opnemen. Wij bieden u dan de mogelijkheid om het restbedrag bij onze bezorgers, per mobiele pin te betalen (m.u.v. van producten die niet door onze eigen bezorgdienst worden geleverd). U kunt er ook voor kiezen om het restbedrag vooraf aan de levering bij ons in de winkel te komen betalen.

De bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd (m.u.v. de Wadden-eilanden en showroommodellen) en wanneer van toepassing gemonteerd. U kunt er echter ook voor kiezen om de bestelling af te halen in onze winkel OOST Slaapcomfort (Zeeburgerpad 80-82, 1019 AD) in Amsterdam.

Kan ik mijn webshopbestelling afhalen in een van de winkels?

Ja, dit kan! Mits het product op voorraad is en de winkel open is. Stuur een e-mail naar webshop.oostslaapcomfort.nl als u de bestelling in de winkel wilt komen ophalen. Heeft u het product diezelfde dag nog nodig? Neem dan even telefonisch contact met ons op: 020-6921935. Wij kunnen dan voor u uitzoeken of het product op voorraad is en dit voor u reserveren en klaarleggen.

Bekijk hier onze winkels en openingstijden.

Kan ik mijn webshopbestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja, dat kan zeker! Neem dan even telefonisch contact met ons op: 020-6921935 of stuur een e-mail naar: webshop@oostslaapcomfort.nl

Hebt u het product al besteld en wilt u het adres wijzigen? Neem dan z.s.m. contact met ons op dan kunnen wij voor u nakijken of we dit nog kunnen wijzigen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Wij willen u de beste bezorgservice bieden! Alle bestellingen in de webshop worden daarom vanaf €20,- gratis bij u thuis of op uw werk binnen Nederland m.u.v. de waddeneilanden bezorgd. Als u liever de bestelling vandaag al wilt hebben kunt u de bestelling ook ophalen in onze winkel aan het Zeeburgerpad te Amsterdam. Onze verkoopadviseurs zullen de bestelling dan voor u klaarleggen.

Kan ik mijn webshopbestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dan kunnen wij kijken wat de status is van uw bestelling. Wanneer de bestelling al is verstuurd kunnen we de bestelling helaas niet meer wijzigen. U kunt dan wel de bestelling retour sturen. Heeft u iets besteld in een van onze winkels? Dan kunt u het product in de desbetreffende winkel omruilen of terugbrengen met uw aankoopbon. Dit geldt helaas niet voor alle producten. Bekijk hier de producten die u niet kunt retourneren.

Heeft u een andere vraag over bestellen?

 Neem dan contact met ons op